Головна » 2017 » Травень » 2 » Multiwinia: Survival of the Flattest: Огляд гри
13:30
Multiwinia: Survival of the Flattest: Огляд гри

По-різному живуть художники в ігровій індустрії. Хтось з працею, але просуває ризикові ідеї на полиці магазинів, хтось забуває про амбіції і ліпить, звіряючись зі стандартами і бюджетом. 
А хтось робить добре продається "арт-хаус". 

Трин-трин

Один професори не премії Нобеля заради, але науки для, трудився над комп'ютерної всесвіту. То була не гра - всередині крем'яного апарату жили кумедні піксельні чоловічки, що володіють деяким розумом, зашкалюють чарівністю і широко розставленими, незламний кінцівками. Світ називався "Дарвін". Якби професор був обережніший і не заніс на комп'ютер вірус невідомо звідки (хоча знаємо ми пару місць і сайтів, де знаходяться настільки руйнівні "трояни") - не було б тієї колотнечі. Насилу вибивши шкідливі програми з жорсткого диска, професор, схоже, пішов спати. А в цей час…

Multiwinia: Виживання плоскою

Ну і хто скаже, що негарно?

В цей час, товариші, без особливого шуму до нас з'явилася Multiwinia . Чи не адд-он, а окрема гра, в якій, відразу ясно, назрівають міжрасові конфлікти між чоловічками. За ідеєю їх знову вразив таємничий вірус, на ділі ж нас просто схиляють до боротьби за різні матеріальні цінності. Крадіжка творів мистецтва, боротьба за енергоносії і теплі містечка на Дарвініанской землі. Усіляке різне. 

Пиу! 

Але що ми зараз будемо активно розписувати фарбами? Що це взагалі за гра така? Multiwinia - рідкісна помісь аркади і стратегії. Тут немає звичної "рамки" для виділення юнітів. Побудови не мають ані найменшого переваги перед збожеволілої натовпом. Повна відсутність будь-якого мікроменеджменту. Тобто ніби як deathmatch, тільки з висоти пташиного польоту. Виділив натовп, послав куди потрібно і чекай результату.

Multiwinia: Виживання плоскою

Винос культурних цінностей. Ех, як дріб'язково ...

Знову споглядати ці трикутні ландшафти, ці антигламурні спецефекти особливо приємно, оскільки оригінал не балував сотнями карт і вже тим більше тривалістю. Тепер же сущий свято: кілька режимів на картах різної складності і заморочений. Боротьба за контрольні точки не так цікава, зате "фірмові страви" розробників інтригують: згадана вище транспортування важенних статуй (вони так багато важать, що тягнути їх можуть тільки з десяток дарвінцев) - начебто клон всіляких "захоплень прапора", проте захоплює на НЕ одне і не два проходження. Гранітне статуя постійно перескакує з рук в руки, поки добереться до жаданого "приймального пункту", де благополучно розвалиться на частини і додасть один бал в переможний рахунок. Комп'ютер, хоч і наскрізь підпорядкований скриптів, видає адекватні рішення, заходить в тил і рідко допускає прикрі помилки. 

виживає плошайшій

Другим пунктом йде режим "Штурм": на одній стороні картки знаходиться фортеця з турелями, вогнеметами і маленькими загонами обороняються. На іншій - орди атакуючих. Завдання їх проста до неможливості: пробитися крізь укріплення і відключити електронну бомбу за відведений час. Інакше - видовищний "хеппі-енд" для обложених і гіркий попелястий реквієм для інтервентів. Вся сіль режиму в цьому місиві, яке твориться при взятті чергового блокпоста: ефективно штурмувати крупнокаліберний кулемет рідко вирушає менше тисячі дарвінян, і добре, якщо сотня все-таки доб'ється мети. Захоплення йде з різних флангів, щоб була можливість відвернути знаряддя і не здати на вірну загибель своїх підлеглих.

Multiwinia: Виживання плоскою

Це SPARTAAAAA!

За Spectrum покійний замовте слово

Розбудити в собі стратега дозволить "Угон ракети" - потрібно захопити якомога більше сонячних батарей і подавати з них енергію на космічний човник. Як тільки він "заправитися", необхідно завантажити в нього сотню чоловічків і отримати законну перемогу. На словах все просто, проте вибрати потрібну позицію і загін для оборони - та ще задачка. Якщо "сек'юріті» не сдюжат, то можна попрощатися із зайвою паливом, якщо з охороною перебрати, то десь її напевно не вистачить. Наприклад, для оборони власної ракети - вона хоч і залізна, але від десятка хороших дарвініанскіх стусанів вибухає. 

Елемент несподіванки в усі без винятку бої вносять падаючі з неба ящики, що приховують всередині бонус або ефектну "підлість". Обступивши подарунок, чоловічки ризикують отримати не тільки перевага у вигляді якоїсь військової техніки або можливості жахнуть метеоритом по супостатам, а й епідемію цифровий чуми. Або перетворитися на зомбі. 

А на задньому плані - медитативний ембієнт упереміш з восьмібітного звуковими ефектами. І до того вони правдоподібні, що раз у раз згадуєш старі ігрові автомати з жетонами за п'ять рублів і такий же, точно такий же озвученням. Ностальгія.

Multiwinia: Виживання плоскою

Запекла боротьба за неф ... еее, за сонячні батареї.

***

 відсутність виразної сюжетної лінії; не зовсім зручне управління.Мінуси:
 скажена динаміка; стильна графіка. Плюси:

 залиті відрами. Ностальгія - від простої стильною графіки, адреналін - від мультіплеєрних побоїщ. Людський розум, не пов'язаний, на відміну від AI, скриптами, здатний на самі різні вигадки і тактичні ходи. І від цього наша гостя тільки краше. MultiwiniaВласне, ностальгія і адреналін в 
 

 

Переглядів: 67 | Додав: sluty | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar