Головна » 2017 » Травень » 2 » Venetica: Прев'ю гри
13:19
Venetica: Прев'ю гри

Німецька студія Deck 13 анонсувала новий рольової проект Venetica , що викликає непідробний інтерес у першу чергу незвичайним і свіжим сеттінгом, який не повинен бути залишений без нашого з вами уваги і першого оцінює погляду. 

Венеція. XVI століття. Ми граємо за милу дівчину на ім'я Скарлетт, яка до пори, до часу жила собі, не тужила, в затишній гірському селі і навіть подумати не могла, що буде залучена в низку неймовірних пригод і випробувань. А все чому? Так банально тому, що тато Скарлетт за професією виявився ... Смертю.

Venetica

Гра часто демонструє гарні краєвиди.

Справа в тому, що кожен з простих смертних (ось вже каламбур), насправді може зайняти цю сумнівну посаду. Бо існує на світі якийсь Рада, яка періодично починає уважно перебирати кандидатів, вивчає їх біографію, досягнення, вчитується в резюме і в підсумку виробляє призначення. Разом з новою посадою "щасливчик" отримує в навантаження ряд унікальних здібностей для виконання своїх обов'язків. Плинність кадрів у цій сфері, звичайно невелика, але накладки все-таки бувають. 

Одного разу, по якомусь прикрого непорозуміння, Смертю був призначений якийсь Віктор, як виявилося, схильний до невмотивованих насильства і з пристрастями до некромантіі. Комісія пізно спохопилася, і коли на пост вступив новий виконавець (батько Скарлетт), Віктор уже досяг безсмертя і набив руку в чернокніжном мистецтві. І тут, звичайно, виникає конфлікт, всесвіт на межі дисбалансу, Рада в паніці, а екс-Смерть намагається встановити свої порядки. Ну а Скарлетт, якої перейшла деяка дещиця сил свого батька, виявляється втрутитися, не з волі своєї, у всю цю історію.

Venetica

Морепродукти завдають удару у відповідь.

Венеція в грі з'являється перед нами як відкритий світ, повністю доступний до дослідження. Ви можете купити гондолу і поплавати по місцевих каналах, досліджувати будівлі і вулиці, вступати в діалоги з випадковими перехожими і отримувати від них необов'язкові квести. Розробники обіцяють цікаві гіллясті діалоги і безліч унікальних персонажів. На жаль, основний сюжет лине, а кінцівка у історії може бути тільки одна. Тому саме наявністю безлічі сторонніх завдань і секретних локації Deck 13 намагаються ввести в гру елемент різноманітності та варіативності. У міру проходження, ми відвідаємо безліч областей, в числі яких значиться і світ мертвих. 

Що стосується бойової системи, то, мабуть, банальне закліківаніе починає йти в небуття. У Venetica до різних противникам потрібно підбирати свій підхід, використовувати різні комбо (набір яких залежатиме від ваших характеристик і застосовуваної зброї) і регулярно міняти тактику своїх дій, так як вороги в грі зможуть вивчати ваші бойові прийоми і підлаштовуватися під них. Навички дочки Смерті будуть розвиватися, як в результаті походів до певних вчителям, так і від того, яку зброю ви частіше використовуєте.

Venetica

Голова Скарлетт мені одному здається непропорційно великий?

Магічна складова гри буде, в основному, базуватися на загробні мотивах: прокляття, воскресіння мертвих і навіть власне безсмертя. Тобто пав в бою, Скарлетт зможе злетіти у вигляді безтілесного духу, а потім повернутися на тлінну землю, щоб продовжити бій. 

З цікавого варто згадати наявність в грі деякого загравання з фізикою. Якщо конкретно, то в світі Venetica будуть періодично зустрічатися замкнені двері, які, крім як силою, що не відкриєш. Якщо ви вдарите по такій перепоні який-небудь кийком, то це цілком може не набути ефекту, а значить доведеться вирушати на пошуки повноцінної важкою кувалди, а можливо ще й підкачати навик сили у підопічної.

Venetica

Кого в Венеції тільки не зустрінеш.

***



Звичайно, в першу чергу, нова гра від німців звертає на себе увагу завдяки своїм сюжетом і оточенню. Всі інші аспекти поки не вражають оригінальністю і новизною, але, в принципі, і не розчаровують. Заради гондол і каналів проект Deck 13 можна буде спробувати, але чи зможе все це нас затягнути і затримати надовго у моніторів - питання.

Переглядів: 50 | Додав: sluty | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar