13:18 Lylian Episode One: Paranoid Friendship: Прев'ю гри | |
Як давно відомо, все наше життя йде по спіралі і все, що ми називаємо новим, вже має аналоги в минулому. Деякі останні релізи чітко дають зрозуміти те, що ми зараз знаходимося на витку, що сусідять з добрими часами, коли на персональних комп'ютерах і консолях панували двовимірні платформери. Це підтверджує хвиля рімейків класичних хітів ( Bionic Commander Rearmed ) і поява інді-проектів, переосмислює жанр ( Aquaria , Braid ). Lylian від студії Pixelpickle Games відноситься до другої групи і оповідає про маленьку божевільною дівчинці з хорошим уявою. Це не геймплейний кадр. Не забувайте, гра в 2D. Перші скріншоти з гри і сюрреалізм, закладений в зав'язку, і сюжет, відразу ж змушують згадати American McGee's Alice і ще не вийшов проект The Path . Божевілля, морок, в'язка атмосфера і маленька безневинна дівчинка в головній ролі - все це присутнє. Тьмяні коридори божевільні. Але в чому ж "переосмислення жанру", про який говорилося в першому абзаці, запитаєте ви? Ось тут якраз і починається найцікавіше. Виявляється, маленька дівчинка може змінювати навколишню дійсність. Відбувається це приблизно так: на ігровому рівні періодично зустрічаються картини або якісь книжки з гарними ілюстраціями, Ліліан подивившись їх, запам'ятовує зображене, а потім в будь-який момент (накопичивши при цьому певну кількість енергії) зможе перетворити навколишній світ відповідно до цими спогадами. Причому це відбувається далеко не тільки з естетичних міркувань, зміна рівня безпосередньо впливає на геймплей - Ліліан отримує бонуси до своїх здібностей, а у ведмедика-помічника і зовсім відкриваються таланти, раніше не доступні (наприклад, заявлено вогненний подих). Ліліан перетворила оточення в "поле".
| |
|
Всього коментарів: 0 | |