Головна » 2017 » Травень » 2 » SAS: Secure Tomorrow: Огляд гри
13:31
SAS: Secure Tomorrow: Огляд гри

SAS: Secure Tomorrow - це не гра, а демонстрація дизайнерської роботи City Interactive , в якій гравцеві відведена роль майже пасивного глядача. Від інтро до титрів ми або натискаємо мишею, або не натискаємо. Робота складна, вимагає постійного прийняття рішень. Щоб даремно не відволікатися, бродити ми будемо тільки по коридорах, причому розташовані вони не тільки в будівлях (в'язниця, фінансовий центр, ядерний реактор), але і навіть в снігових пустищах Гренландії. Ніяких розвилок, загадок і пошуків ключів тут немає - другий Doom , незважаючи на старість, далеко обходить SAS: ST за кількістю унікальних ігрових епізодів. Йти можна тільки вперед або назад, а щоб гравець не заблукав, його супроводжують двоє напарників, що вказують стволами автоматів на потрібні двері. Рідкісні прояви дизайнерського вільнодумства шокують. Півтори пастки, зізнаюся, так здивували своїм існуванням, ніби виявив їх в своїй спальні.

SAS: Secure Tomorrow

Кар'єру борця зі злочинністю ми почнемо в тюрмі, що перейшла в користування кримінальників.

Раз в грі можна тільки стріляти, опишу, як це відбувається. Нашому герою на початку місії дають 3-4 стовбура і величезний мішок патронів (сотні три кожного виду). Малувато, як незабаром з'ясовується, адже по точності стрільби більшість видів зброї можна порівняти із старовинною аркебузой, і прицільний режим допомагає лише зовсім небагато. Коли патрони закінчуються - забираємо зброю у мертвих терористів, відзначаючи між справою чимале розмаїття представленого в грі вогнепалу. Тепер магазин сповнений, але противники, будучи звичайними людьми, примудряються ловити черевом хто по десять, а хто і по тридцять куль, не втрачаючи від цього здібності тиснути на курок. Уявляєте, всі стіни кімнати в дірках, а на підлозі тільки один труп! Не вимагають повторного застосування тільки снайперська гвинтівка і приклад. До речі, удар прикладом - єдина серйозна небезпека для нашого героя, адже дірки від свинцю затягуються секунд за п'ять, які можна з комфортом провести, сховавшись в якомусь тихому кутку.

SAS: Secure Tomorrow

Скільки не цілься, не вгадаєш, в яку пляшку полетить куля.

SAS: Secure Tomorrow може пишатися своїми веселими і забавними ботами. То вони в перекиді вистрибують з вікна прямо перед носом, підставляючи спину під постріл, то очманіло несуться повз гравця, бажаючи схопитися в рукопашну з ким-небудь з ваших друзів-десантників, то раптом завмирають в нерішучості. Спецназівці щодо терористів виявляють розуміння і витримку. Зачаївся злочинець - терпляче чекаємо, поки відпочине і висунеться. І вже, звичайно, побачивши за відкритими дверима групу мирно розмовляли бойовиків, співробітник SAS не перериватиме їх своєю стріляниною, а тихо потопчеться в сторонці. Зате в скрутну хвилину пара-трійка ботів обов'язково дослухається покликом скрипта і прийде нам на допомогу, створюючи ілюзію злагодженої роботи загону професіоналів.

SAS: Secure Tomorrow

Ремонт - безкоштовний: через хвилину все сліди від куль самі зникнуть.

Весь цей фарс малює движок, запозичений у FEAR , чому SAS: Secure Tomorrow сама стає схожа на відомий шутер. Добротна фізика, правильні тіні і відблиски, знайома реалізація ефекту уповільнення часу - все родом звідти, з 2005-го року. Движок, хоч і застарілий, все ж дав можливість дизайнерам проявити свої здібності. Тут іронії немає: на відміну від того ж FEAR , кожен метр локацій SAS унікальний. То ми на виставці опиняємося і розглядаємо картини і схеми, то раптом з вікна панорама нічного Лондона відкривається, а через півгодини ми вже в горах і насолоджуємося видом підірваних своїми руками антенних вишок. Приємно дивитися - вдвічі приємніше псувати інтер'єри кров'ю ворогів і дірками від куль. Фактично гру змушує здолати до кінця тільки дизайн і швидкоплинність. Проходиться SAS на одному диханні: не встиг вдих зробити, а вже й кінець вистави. 

На міцну четвірку вдався звук. Рок та електроніка в якості саундтреку не набридає і разом з тим не губляться на тлі пострілів, а в напружені ігрові моменти музика різко стає агресивнішим і динамічніше. 

Наостанок не можна не згадати про наявність мережевого режиму на 16 осіб, хоча йому до Counter-Strike , як до небес.

SAS: Secure Tomorrow

Проходи в скелях, будиночки, контейнери і різні конструкції формують під відкритим небом все той же коридор.

***



SAS: Secure Tomorrow - це коротка екскурсія по красивим "коридорним" локаціях, виконаним на движку FEAR Однак, як шутер, гра не витримує ніякої критики. 

Плюси: різноманітний дизайн локацій; добротний саундтрек. 
Мінуси: одноманітність геймплея; маревний інтелект ботів; незбалансованість здоров'я ворогів і забійної сили зброї.

Переглядів: 470 | Додав: sluty | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar