Головна » 2017 » Травень » 2 » Warfare: Огляд гри
13:34
Warfare: Огляд гри

Не дитяча забава

У 2005-му році компанія MiST Land , відома по " Історії Воєн ", " Коду Доступу: РАЙ " і " Альфа ", анонсувала стратегічну гру Warfare . Планувалося, що це буде глибоке, дуже серйозне і складне твір про війну на Близькому Сході. Але нещадне час розпорядилося інакше. Вищезазначена MiST Land якось непомітно була поглинена GFI, а грандіозний задум "наймасштабнішою стратегії" зіткнувся з суворою реальністю. У вигляді нестачі грошей і часу. Від більшості ідей довелося відмовитися. Так, канули в лету гроші, арабська кампанія, зникло планування перед місіями і багато іншого. 

Незважаючи на те, що в нинішньому своєму вигляді Warfare не відрізняється складністю концепції геймплея від своїх прямих конкурентів у вигляді Joint Task Force , C & C: Generals і World in Conflict , вона все одно є дуже цікавою і незвичною стратегією, впорається з якою дано далеко не кожному . Хоча б тому, що військові дії реалістичні. Тут відсутній аркадноє бездумне нарощування військової потужності і наступний клік по базі противника. Немає тут і ураганної динаміки, властивої, скажімо, Dawn of War .

війна

Так починається конфлікт довжиною в кілька тижнів. А може і місяців.

Зовсім навпаки, Warfare пропонує спочатку подумати, а потім вже виконати дію. Причому, тактичне планування займе набагато більше часу, ніж, власне, стрілянина і вибухи. Невелика (ха, дюжина місій), на перший погляд, кампанія, здатна відібрати дуже багато часу. А все тому, що Warfare відрізняється недитячою складністю і кожне завдання вимагає ретельного планування і хірургічно точних маневрів. Як в хорошій покрокової стратегії, кожен крок у цьому відіграє роль. 

Наше все

Не варто шукати звичних ресурсів. Їх тут немає. Ваше золото - це ваші солдати і техніка. Убили ворога, знищили пару танків - отримаєте нагороду у вигляді командних очок. Навпаки, втратили бійців - не чекайте нічого крім відбору заповітних одиниць. Важливість їх важко переоцінити. Адже за що купувати нову техніку і воїнів! Кількість юнітів строго обмежена, до того ж в одному загоні не може бути багато солдатів (або бойових машин) одного типу. У зв'язку з цим постійно доводиться думати, на що витрачати дорогоцінну валюту. Адже, не факт, що танк завжди краще морпіхи.

війна

Тут живе найголовніший.

А міркувати над подібними речами потрібно обов'язково. Противник вже з найпершої місії дає зрозуміти, що в його розпорядженні величезна армія, що перевершує вашу в кілька десятків разів. Ні про яке протистояння "в лоб" тут мови не йде. Це як ніж проти автомата Калашникова. Потрібно думати. Наприклад, коли воюєте в містах, взяти до уваги той факт, що танки відчувають себе незатишно серед вузьких вулиць. Їм важко розвертатися, пересуватися. У зв'язку з цим звичайні бійці здатні без проблем знищити їх за допомогою гранат або ракетниць. А на відкритій місцевості, в пустелі ні в якому разі не можна залишати взводи піхоти без прикриття. Також слід пам'ятати про димові завіси. Які вперше в жанрі грають настільки значну роль, що без них пройти Warfare не представляється можливим. Так, війна сувора і нещадна до новачків. Але з часом ви навчитеся і будете отримувати задоволення від кожної локальної перемоги. 

У Warfare потрібно грати повільно, вдумливо, забувши про tank rush'ах та інших класичних RTS-прийомах. Ви просто не можете дозволити собі це в жорстких умовах нерівного бою. Адже кожен втрачений боєць - це катастрофа. Чого вже говорити про техніку. Кожен крок повинен бути проаналізований, ви повинні розуміти, що в даний конкретний момент дасть виклик літаків, як знищити танк силами кількох піхотинців (а це, повірте, можливо) і так далі.

війна

Здорові хлопці зростанням з Hummer.

Подібні нюанси накладають свій відбиток і на видовищність гри. Така тут практично відсутня. Вам все більше потрібно відступати, дотримуючись тактики "злий маленької собаки" ( "вкусив - втік"). Втім, не велика втрата. Чудовим відеорядом Warfare похвалитися не в змозі, і ті вибухи, що є, ніяк не можуть змагатися з феєрією World in Conflict або навіть Company of Heroes . Так, моделі техніки акуратні, деталізовані настільки, щоб ви могли зрозуміти, що перед вами (Hummer або "Абрамс"), а солдати цілком правдоподібні. Втім, занадто близько наблизити перспективу камера не дозволяє. Речі про різноманітність ландшафтів теж не йде. Дія розгортається в пустелі. І крапка. Крім неї і відповідних поселень в Warfare ви нічого не побачите. Не велика біда. Утішимося щадними системними вимогами, що дозволяють запускати гру на ПК позаминулого покоління.

війна

Найголовніший відразу ж залишає свою обитель.

Конфлікт в Саудівській Аравії

Важлива роль в сприйнятті гри відводиться самій темі. Дія розгортається в Саудівській Аравії. Генерали місцевого короля підняли заколот і взяли на себе командування здебільшого військ держави. Правитель в небезпеці, йому загрожує загибель. Країна знаменита колосальними запасами нафти. Тому не дивно, що на допомогу монарху поспішають доблесні американці зі своєю демократією. Як то кажуть, на злобу дня. Без іронії над наддержавою в Warfare не обійшлося. Цікаво, що персонажі-араби кажуть тут з сильним кавказьким акцентом. Іноді актори явно переграють, і війна починає нагадувати фарс. Сюжет, до слова, подається за коштами місцевого блогу. Звідси ми також дізнаємося про наші успіхи та майбутні завдання. 

Плюсом гри є те, що розробникам вдалося відтворити правдоподібну атмосферу конфлікту. Ви не просто виконуєте завдання, як в більшості стратегій, ви відчуваєте себе безпосереднім учасником війни, яка дійсно могла б статися, ви вірите в реальність того, що відбувається. Це важливо.

війна

Звичайний такий "московський" Hummer H2.

***



Але, в цілому, Warfare , звичайно, намагається бути і здаватися занадто складною. Реалістичні фізика і параметри техніки часом заважають отримувати задоволення від гри. Коли від одного вибуху у танка ламаються шасі, ви не думаєте про те, як це класно і відповідає дійсності. Ви клянете все на світі, так як "завдяки" такий скрупульозності провалили місію в сьомий раз. Так, тактичне планування, безумовно, хороша ідея. Але не тоді, коли воно займає 90% часу. Не кожен витримає, терпіння не вистачить. Тому розраховувати на мільйонні продажі і популярність Warfare явно не доводиться. З іншого боку, у продукту GFI , мабуть, і не стояло такого завдання. Але своїх шанувальників Warfare , безумовно, знайде. Міцна стратегія не для всіх. 

Плюси: по-справжньому глибока стратегія; тактичний потенціал; реалістичність. 
Мінуси: занадто складно; місцями нудно.

Переглядів: 446 | Додав: sluty | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar